زرقان من

هفته پیش همایش خبرنگاران استان فارس به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان ، بخشداری ، شهرداری و شورای اسلامی در شهر زرقان برگزار شد.

همایش خبرنگاران استان فارس روز سه شنبه 27 مرداد ماه با حضور تمامی خبرنگاران صدا و سیما به همراه عوامل واحد خبر و جناب آقای سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس و برخی از مسئولین شهر زرقان برگزار شد.

این همایش با سخنرانی بخشدار زرقان ، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان ، چهار نفر از خبرنگاران استان فارس و آقای سهرابی مدیر کل صدا و سیما مرکز فارس راس ساعت 9 صبح در سالن آمفی تئاتر شهرداری زرقان آغاز شد و از تمامی خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

گلباران قبور مطهر شهدا ، بازدید از خانواده های شهدا و مناطق گردشگری زرقان و در آخر صرف نهار برنامه هایی بود که در کنداکتور این همایش پیش بینی شده بود که تمامی این برنامه ها با حضور مدیر کل صدا و سیما و برخی از مسئولین و و خبرنگاران به خوبی برگزار گردید اما متاسفانه گلباران قبور 202 شهید گلگون کفن شهر زرقان از این برنامه ها حذف شد و شاخه گلهایی که توسط آرامستان خریداری شده بود در انتظار قدوم این مسئولین خشک و پژمرده شدند .

و حالا باید دوباره این جمله معروف امام خمینی را متذکر بشویم  که هر چه داریم از شهدا داریم...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۲
ایرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی